« 「Mr.ブルー~私の地球~」八神純子 | Main | 6cmのカメラマン »

Jun 15, 2010

CREMANT DE BOURGOGNE Reserve(Cave de Marsigny)

Cremantdebourgogne_cavedemarsigny_2

6本無料で買ったシリーズの3弾目(笑)、クレマンです~。
1500円。

シャルドネ主体かすっきりしててクセがないのでおいしく飲めました。
複雑さはないけど、暑い時期にはこんなのが一番重宝します。
やっぱりこれからは白とか泡ですよね~。

|

« 「Mr.ブルー~私の地球~」八神純子 | Main | 6cmのカメラマン »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/90549/48639860

Listed below are links to weblogs that reference CREMANT DE BOURGOGNE Reserve(Cave de Marsigny):

« 「Mr.ブルー~私の地球~」八神純子 | Main | 6cmのカメラマン »